4/15/2014

go


postanowiłam dodać trochę starych zdjęć.
starych, robionych przeze mnie gdy byłam jeszcze w podstawówce, czyli zamierzchłe czasy.
cieszę się, że mogłam odwiedzić Włochy gdy można było wkładać ręce do fontanny,
czy dotknąć Pietę Watykańską Michała Anioła.
zwiedzić Toruń czy góry które jeszcze były prawdziwymi górami, a na plaży nad Bałtykiem nie było nikogo.
tak, cofnę się do 2007 roku, a nawet dalej gdy jeszcze byłam małym bachorem nie wiedzącym nic o życiu.
gdy dobranocka byłą ważną częścią mojego życia, a komputer włączałam tylko żeby pograć w Simsy.
zabiorę was do cudownych lat.
do mojej podróży w czasie.


9 komentarzy:

  1. Simsy, jak ja za nimi tęsknię! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyłaś mnie świetny blog od dawna nie czytałam czegoś lepszego i nie byłam na lepszym blogu! Zapraszam cię też do mnie bo ja na pewno będę czesto wpadać do ciebie. Proszę też cie byś mogła kliknąć w link w ostatnim poście do sklepu Sheinside, a ja postaram się twój blog opublikować w następnym poście.
    Pozdrawiam
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są! W jakim programie dodawałaś efekty?

    http://domajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej!! Ale super! Dziękuję Ci za komentarz i za informację <3 Ah, te analogi! Chyba sobie sama sprawię!
    Buziaki!!
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! Też chciałabym się cofnąć w czasie, wszystko wtedy było takie lekkie, mało przytłaczające i ciekawe.
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia robiłaś w podstawówce ;)
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń