2/17/2014

Wszystko od nowa


w moim życiu ostatnio dużo się dzieje.
nie, nie są to złe rzeczy, ale za to mocno wpływające na mnie.
dlatego stwierdziłam, że przydadzą mi się zmiany.
wiem, że na tym blogu było wiele rzeczy.
były recenzje, kilka postów diy, co nieco o modzie, inspiracjach, podróżach, moich przemyśleniach i wielu wielu innych tematach.
jednak od teraz, od dziś ten blog będzie niczym mój album ze zdjęciami.
przede wszystkim będzie tu o sztuce.
fotografia, malarstwo, rysunek, szycie wszystko co z nią związane i przeze mnie robione.
na pewno będą tu też moje przemyślenia.
chcę znów na nowo odkryć prawdziwą mnie i mam nadzieje że to mi pomoże.
chciałabym się skupić teraz na mnie, nie na wszystkim co jest wokoło.
nic nie będę usuwać, jedynie ja się zmieniam, zmieni też się wygląd bloga i to diametralnie.
to wszystko będzie się działo w przeciągu dwóch najbliższych tygodni.
mam nadzieje, że to was nie zniechęci do zaglądania tutaj.
oto nowa ja, i właśnie teraz zaczynam wszystko od nowa.

12 komentarzy:

  1. Wow! :) Czekam na te wszystkie zmiany i nie zamierzam przestać czytać tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) piekny naglowek <3
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://syyylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mniej więcej zgrałyśmy się w czasie. Ja reaktywowałam swojego bloga, a Ty lekko przemeblowujesz;);p

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany są dobre! ;)

    http://effyyone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana życzę Ci powodzenia w takim wypadku ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zaintrygowało mnie to co piszesz i jestem ciekawa, chcę odkryć nową Ciebie. z tej racji odważę się i zaobserwuję :) a nuż pozostanę tutaj na dłużej :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety też po drodze gdzieś zbłądziłam i nie mam zielonego pojęcia kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy rozdział, życzę Ci powodzenia w zmianach:)
    czekam na nowe wpisy
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    {Mam nadzieje że mogłabym Cię poprosić o poklikanie mi w jakikolwiek link w tych dwóch postach na moim blogu KLIKi KLIK Z góry dziekuje:)}

    OdpowiedzUsuń
  10. No to w takim razie powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń