12/31/2013

09:41:40


moje najlepsze wspomnienia 2013 roku?
poprzedni sylwester, majówka,obóz, koncert Depeche Mode, Kraków, Coke Live Music Festival,
wypady na miasto..
jest tego pełno i wiele z nich uwiecznionych na kliszy.
macie jakieś plany na dzisiejszy dzień?
ja idę z przyjaciółką na domówkę.
czego wam życzyć w nowym roku?
sama nie wiem..
przede wszystkim miłości,
miłości od rodziny, przyjaciół oraz tej jedynej i niepowtarzalnej.
chciałabym też, aby rok 2014 był jednym z tych które zapamiętacie.
korzystajcie z chwili, nie rozmyślajcie czy warto, bo później będziecie żałować.
tego wam życzę i mam nadzieję że to się spełni.


10 komentarzy:

  1. Tobie również kochana Szczęśliwego Nowego Roku!!!!Aby był jeszcze lepszy niż 2013 :)I spóźnione "udanej zabawy" ale nie wątpię,że właśnie taka była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i mam jeszcze jedno pytanie,nie wiem gdzie je zadać,więc mam nadzieję,że się nie pogniewasz,że napiszę je tutaj ;) ? jeśli to nie tajemnica mogłabyś mi powiedzieć ile miałaś punktów na teście gimnazjalnym w tamtym roku? :D Wiem taka dziwna prośba ale nie ukrywam ciekawi mnie to :) ostatnio wszystkich starszych ode mnie się o to pytam bo sama stresuję się strasznie moim

      Usuń
    2. Dziękuję! Oj była genialna :) Tobie również szczęśliwego 2014 roku!

      Usuń
  2. jakie super podsumowanie roku :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. oby ten Nowy Rok był lepszy od tamtego !


    http://livewhilewereyounnnng.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!!! :* Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę się u Ciebie działo w poprzednim roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne to ostatnie zdjęcie z obrazkiem
    Zapraszam do mnie na konkurs, wystarczy tylko kliknąć w dwa miejsca.
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń